  • Data: 2005-05-24 21:23:23
    Temat: Zalelge faktury za internet.
    Od: siarra <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z mojej winy nie wystawiłem kontrahentowi prowadzącemu działalność, faktur.
    Konkretnie chodzi o Internet, z klientem jestem zwiazanu umową o
    świadczenie usług telekomunikacyjnych, na cenę 65 brutto miesięcznie.

    Historycznie wygląda to tak:
    fv 01/2004 65 zł
    fv 02/2004 65 zł
    fv 03/2004 65 zł
    fv 04/2004 65 zł

    Od 05/2004 nie wystawiałem faktur. Czy mogę teraz wystawić fakturę
    za okres od 05/2004 do 05/2005 ? Jaką zastosować stawkę VAT?
    Wiem że powinienem wystawaiać faktury cyklicznie, co miesiąc, no ale
    zdażyło się zaniedbanie.
    Myślałem o korektach, ale nie ma żadnych dokumentów w tamtym okresie które
    mógłbym korygować.

    Dodam, że nie ma szans na "dogadanie" się z klientem, nie chce w ogóle
    płacić i bede sie starał do pozwać do sądu.

    Dzięki za pomoc.

    siarra