    From: "OLO" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zaległa składka zdrowotna.
    Date: Mon, 22 Aug 2011 10:48:32 +0000 (UTC)

    Witam.
    Mam taki problem. A w zasadzie mój teść. Jest na emeryturze. Obecnie nie
    prowadzi żadnej działalności gospodarczej. W latach 2006-2008 prowadził
    działalność gospodarczą. Wszelkie sprawy z US były OK. Niedawno dostał pismo z
    ZUS , że za te lata kiedy już był na emeryturze i prowadził w tych latach DG
    ma zapłacić jakąś zaległą składkę zdrowotną. Jest w kropce. Bo naraz ma
    podobno zapłacić 5 tyś. I tu pytanie. Na jakiej podstawie ma płacić tą
    składkę. Może ktoś zna odpowiedź. Zaznaczam że już obecnie nie prowadzi żadnej
    DG. Skąd ta składka będąc na emeryturze. Dodam ze to była działalnosc
    jednosobowa. Sam był pracownikiem i pracodawcą dla siebie.
    Dzięki za wszelkie info.