  • Data: 2002-09-18 09:51:49
    Temat: Zakup w czasie zawieszenia DG
    Od: "AZI54321" <A...@P...ONET.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczów.

    Proszę Was o podpowiedz w sprawie zakupu urządzenia dla firmy o wartości
    21000 zł z VATem ( nie samochód ). Wysokość VAT 22%. Nie jestem płatnikiem
    VAT. Zakup z własnych środków.
    Obecnie prowadzona DG jest zawieszona.
    Moje pytanie to:
    w jaki sposób odzyskać VAT ( czy jest to możliwe przy zawieszonej DG ) ?
    wznowić DG dokonać zakupu i ponownie zawiesić ?
    w przypadku zwrotu VAT po jakim okresie można sprzedać dane urządzenie ?

    Korzystne dla mnie byłby zakup teraz i odzyskanie VATu po planowym
    wznowieniu DG. Pytałem w biurze rachunkowym jednak szukam informacji w
    innych miejscach miedzy innymi na tej grupie.

    Bardzo dziękuje za odpowiedzi życzę wszystkim lepszego dnia od tego
    poprzedniego.