  • Data: 2002-01-19 09:14:02
    Temat: Zakup samochodu osobowego
    Od: "Paweł Kajewski" <k...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdecydowałem się na zakup samochodu osobowego dla firmy (osoba fizyczna
    prowadząca samodzielną działalność gospodarczą KPiR). Chciałbym go wpisać do
    ewidencji środków trwałych i amortyzować. Czy faktura zakupu samochodu musi
    być wystawiona na nazwę firmy (w nazwie jest również nazwisko), czy może być
    wystawiona tylko na imię i nazwisko. Zaznaczam, że ten drugi sposób
    interesuje mnie najbardziej, bo bank kredytujący stosuje następujące
    rozumowanie: nazwa firmy na fakturze -> kredyt inwestycyjny (fatalne
    warunki), imię i nazwisko -> kredyt w miarę dostępny. Oczywiście NIP firmy i
    mój jest ten sam.
    Proszę o szybkie porady.