    From: "j" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zakup samochodu
    Date: Sun, 1 May 2005 09:35:18 +0200

    Chcę kupic samochód dostawczy uzywany do mojej działalności.
    Czy muszę mieć fakturę VAT na ten samochód ?
    Czy jeśli kupię samochód od osoby prywatnej to wystarczy mi umowa kupna
    sprzedazy?
    Słyszałem że jak sie kupuje samochód na firmę to trzeba mieć wycenę
    rzeczoznawcy to prawda?
    Czy żeby odpisać VAT od paliwa samochód musi mieć homologacje na ciężarowe
    czy wystarczy że spełnia wymagania wzoru i ma odpowiednią ładowność ?
    Jeśli coś pominąłem to proszę o wszystkie uwagi związane z tym tematem?

    pozdrawiam jacek