  • Data: 2008-12-01 17:37:55
    Temat: Zakup oprogramowania w serwisie aukcyjnym
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Potrzebuję kupić niszowy, już nie sprzedawany przez producenta program,
    który akurat został przez kogoś wystawiony z opcją 'Kup teraz' w jednym
    z wiodących serwisów aukcyjnych :->
    Program wystawiony jest przez osobę prywatną, nie ma więc mowy o
    fakturze, a ja chciałbym ten program wciągnąć w DG, żeby zwiększyć swoje
    KUP. Czy próbować wyciągnąć od sprzedającego jakąś umowę sprzedaży, czy
    bazować na tym, że transakcje zawarte w serwisach aukcyjnych mają chyba
    status umów cywilno-prawnych?
    Jak to zaksięgować? Wprowadzić do EŚT i WNiP, czy może po prostu wrzucić
    do KPiR - spreparować jakiś DW, podpiąć wydruk aukcji i potwierdzenie
    przelewu? Wartość programu to około 3000 PLN. Co w przypadku późniejszej
    sprzedaży? Mogę sprzedać z fakturą? Z jaką stawką VAT?
    Maciek