  • Data: 2007-02-05 13:50:53
    Temat: Zakup nieruchomosci po sprzedazy mieszkania
    Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mija niedlugo dwa lata od sprzedazy mieszkania. Jako, ze nie placilem
    podatku 10% musze teraz kupic jakas nieruchomosc zeby mnie US nie scigal
    (mieszkanie mialem oczywiscie krocej niz 5 lat). Na rynku nieruchomosci na
    moich terenach posucha wiec nie mam na co wydac tej kasy. Mam w zwiazku z
    tym pytanie: czy moge kupic dwie dzialki budowlane i bede w porzadku wobec
    US? Jedna to za malo - nie pokryje moich "zyskow" ze sprzedazy mieszkania.
    Bede wdzieczny za info.

    --
    pozdrawiam Mazi