eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZakup i montaż alarmu w siedzibie firmy a koszty?? › Zakup i montaż alarmu w siedzibie firmy a koszty??
  • Data: 2005-12-02 14:04:18
    Temat: Zakup i montaż alarmu w siedzibie firmy a koszty??
    Od: " Pabloo" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Prowadzę KPiR jestem VAT-owcem
    czy mozna wrzucić w koszty uzyskania przychodów wydatki na zakup systemu
    alarmowego wraz z jego montażem w siedzibie firmy?? Kwota 1500 Brutto.

    Zastanawiam się też czy muszę wprowadzać alarm do Ewidencji środków trwałych
    kwota poniżej 3500 - w sumie to okres przewidywanego używania jest ponad
    rok - czy tez normalnie zaksięgować fakture Vat zakupu odliczyć Vat a kwotę
    netto dać w koszty.
    Tak myślę, że chyba trzeba ( nie wiem na 100% - dlatego pytam) wprowadzić
    Alarm do Ewidencji Srodków trwałych i zamortyzować 100% w dniu przekazania

    mam dylemat także proszę o podpowiedź




    Z góry dziękuję za odpowiedz

    Zyczę miłego weekendu


    Pabloo



    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1