  • 31. Data: 2008-11-08 19:08:29
    Temat: Re: ZW do rejestrów?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 08 listopad 2008 18:43
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0811081842140.2232@quad>):

    > Z czym?

    Ogólnie. Algorytm postępowania.

    > Tylko opisz DOKŁADNIE status tych "cosiów" z którymi chcesz coś
    > zrobić.

    ???

    > Prawdopodobna odpowiedź: "nic".

    No ale zgłaszanie do naczelnika, struktura itp? Takie hasła tu latały.

    --
    Tristan

  • 32. Data: 2008-11-10 16:16:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 8 Nov 2008, Tristan wrote:

    > No ale zgłaszanie do naczelnika,

    "ty siem prosisz"?
    http://prawo-nieruchomosci.krn.pl/Ustawa-o-podatku-o
    d-towarow-i-uslug-1_2_343.html
    CTL-F
    naczelnik
    ...wiciskać tak długo aż oczętom okaże się "Rozdział 2
    Odliczanie częœciowe podatku oraz korekta podatku naliczonego"

    > struktura itp?

    Takoż, ale literalnie "proporcja". Też od 90.

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2008-11-10 17:45:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 10 listopad 2008 17:16
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0811101712470.3040@quad>):

    > "ty siem prosisz"?

    No nic.... Szukam księgowej, ale na razie porażka.

    --
    Tristan