  • Data: 2004-01-26 23:23:54
    Temat: ZUS-zwrot ub. zdrowotnego
    Od: "AgaS" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Prowadzac dzialalnosc gospodarcza i bedac jednoczesnie na rencie rodzinnej,
    nie mam obowiazku placic pelnego ZUSu a jedynie skladke na ubezpieczenie
    zdrowotne, ktora potem US zwraca mi w zeznaniu rocznym. Czyli ja place a oni
    potem mi to wszystko oddaja :))
    Ale teraz mam problem... Mianowicie mam zaleglosci tej skladki za rok 2003
    wiec nie dostane tego zwrotu z US. Czy jak oplace to co jestem winny za 2003
    w roku 2004 to w 2005 dostane to w zwrocie podatku czy mi to juz przepada?
    Czy mozna liczyc ze ZUS umorzy mi ten dlug?

    Pozdrawiam
    Andrzej