  • Data: 2004-07-31 17:58:47
    Temat: ZUS: zgloszenie wspolmalzona a dokumenty rozliczeniowe
    Od: SIM <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,

    Mam sytuację, że pracuje u mnie człowiek na umowę zlecenie (ze składkami
    ZUS - to jego jedyna praca). Ma żonę i dziecko, których zgłosiłem na ZUS
    ZCZA.
    Czy teraz, przy wysyłaniu dokumentów rozliczeniowych za lipiec mam/mogę
    jakoś zaznaczyć ich obecność w mojej kartotece? Czy może tamto
    zgłoszenie wystarcza?

    Dzięki...
    Kuba