    From: "Pawel" <p...@p...onet.eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ZUS, stare zaleglosci.
    Date: 12 Feb 2008 23:07:47 +0100

    Witam
    Zona prowadzila do 2000 r. dg, wczoraj dostala list z ZUS w ktorym informuja, ze
    na koncie platnika sa zaleglosci.
    - na ubezp. spoleczne od 04 do 07 1999 1151zl
    - na ubezp. zdrowotne od 04 do 12 1999 1171 zl
    - na FP od 04 do 07 1999 73 zl
    plus oczywiscie odsetki za zwloke.

    Przeszukalismy wszystkie stare papiery ale oczywiscie nie ma juz zadnych z tego
    okresu.
    Zawsze wszystkie skladki i podatki byly oplacane, firma zamknieta, juz o tym
    zapomnielismy a tu raptem taki zonk.
    Co mozna z tym zrobic? Wyczytalem, ze teraz jest 10 lat na przechowywanie
    dokumentow ZUSowskich, ale to sie chyba jakos zmienilo juz po zamknieciu DG
    zony. OIDP wczesniej bylo piec lat. Czy sie myle?
    Prosze o jakas pomoc, bo juz od lat nie jestem na bierzaco w sprawach DG,
    kompletnie nie wiem co moge zrobic.
    Oczywiscie poza przelewem do ZUS :) ale tego chcialbym uniknac. Jestem pewny, ze
    z niczym im nie zalegam.
    pozdrawiam i licze na pomoc
    Pawel