  • Data: 2008-02-13 13:25:08
    Temat: Re: ZUS, stare zaleglosci.
    Od: Cooler <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel pisze:

    > Moze inaczej.
    > Okres przedawnienia z 5 na 10 lat zmienil sie w 2003 r.
    > Czy prawo powstale w 2003 roku moze dzialac wstecz na platnosc wymagana w 1999?
    > Moze ktos zna podobne przypadki sporu z zus, nie wiem jak z nimi rozmawiac.

    Tak, ja znam. Jeszcze w tym roku zgłaszałem korekty do korekt do
    korekt...itd za 1999 rok, za firmę, która już daaawno nie istnieje.
    Oczywiście wszystko było w 99 zapłacone jak trzeba, jednak zus upierał
    się że są jakieś ogromne zaległości i oczywiście odsetki.

    A zaległości wzięły się z błędnych numerków (kod tytułu ubezp.) i tym
    podobnych, a nie z braku wpłat!

    Więc najlepiej zadzwoń do oddziału, z którego dostałeś info o
    "zaległościach" i poproś z osobą, która zajmuje się Twoją sprawą.
    Powiedz, że wszystko było zapłacone itd. I o co chodzi? Podejrzewam, że
    będziesz musiał zrobić różne korekty itp, i w końcu wszystko się wyjaśni.

    Powodzenia

    PS.1. Oczywiście jak nie trzeba, to nie chwal się, że nie masz kopii
    przelewów. No chyba, że spytają ;)
    PS.2. Proponuję uprzejmą rozmowę z Panią z zus, nie na zasadzie sporu, u
    mnie to wystarczyło ;)