  • 1. Data: 2004-01-09 09:30:47
    Temat: ZUS - przejście na pełną składkę - jakie dokumenty ?
    Od: "NF" <n...@o...pl>

    Witam,
    O czy musze poinformaować ZUS przechodząc od tego miesiąca na pełne
    oskładkowanie działalności gosp. ?
    (Do grudnia musiałem tylko wysyłać składkę zdrowotną - w związku z dodatkowym
    zatrudnieniem na etat w drugiej firmie).
    Czy muszę złożyć jakieś dodtkowe formularze przed 10tym w ZUSie ?
    Z góry dzięki za info.
    Pozdr.
    NF

  • 2. Data: 2004-01-09 09:48:29
    Od: "Piotr Kuliński" <a...@b...pl>

    Użytkownik "NF" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dodatkowym
    > zatrudnieniem na etat w drugiej firmie).
    > Czy muszę złożyć jakieś dodtkowe formularze przed 10tym w ZUSie ?

    Musisz się wyrejestrować (ZWUA) ze starym kodem
    i zarejestrować (ZUA ) z nowym kodem ( 0510xx)
    i odznaczyć zę chesz płacić wszytkie skłądki oraz ze (jeśli chesz )
    dobrowolne chorobowe