  • 1. Data: 2002-12-30 20:52:27
    Temat: ZUS - odsetki
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Jakie były w tym roku odsetki za nieterminowe płacenie składek ZUS ? I
    jeszcze jedno.Trochę się zagapiłem, a jutro banki nie przyjmują przelewów.
    Czy mogę zapłacić ZUS na poczcie ( i jeszcze w tym roku odliczyć zapłacone
    składki od podatku)?
    Marek

  • 2. Data: 2002-12-31 14:58:24
    Temat: Re: ZUS - odsetki
    Od: "Cezar" <c...@i...net.pl>

    Witam !

    Odsetki od zaległości podatkowych (w stosunku rocznym)

    Od 28 listopada 2002 r.( 17,5% M.P z 2002 r. Nr 58, poz.793).

    Pozdrawiam,
    Cezary.