  • 1. Data: 2002-12-30 20:00:32
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Roman" <t...@p...fm>

    kasa fisk

    witam
    czy ktoś wie jakie będą limity w 2003 zmuszające do zainstalowania kasy
    fiskalnej

  • 2. Data: 2002-12-30 21:38:06
    Temat: Re: kasa fiskalna
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Roman <t...@p...fm> wrote:
    > czy ktoś wie jakie będą limity w 2003 zmuszające do zainstalowania
    > kasy fiskalnej

    Jeśli chodzi o limity to nic się nie zmieniło, w dalszym ciągu 40.000 zł
    dla "starych" podatników i 20.000 dla nowicjuszy

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-02 01:47:35
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A czy jest jakiś Rozporządzenie MF w tej sprawie???
    > Stare straciło ważność.

    Jest - Dz.U. 234, ale w sieci chyba jeszcze niedostępny bo wszystkie
    serwisy są strasznie opóźnione.

    pozd.Pix

  • 4. Data: 2003-01-02 09:37:35
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli chodzi o limity to nic się nie zmieniło, w dalszym ciągu 40.000 zł
    > dla "starych" podatników i 20.000 dla nowicjuszy

    A czy jest jakiś Rozporządzenie MF w tej sprawie???
    Stare straciło ważność.

    Pozdrawiam
    Janek