  • 1. Data: 2002-12-30 20:11:17
    Temat: Odpis od podatku
    Od: "Jan Trafor" <t...@g...pl>

    Witam,
    Mam dorosla corke na studiach - nie pracujaca - kupuje jej komputer jako
    pomoc naukowa - czy moge odliczyc ten wydatek od mojego dochodu, by
    skorzystac z odpisu podatkowego za 2002r.

    Pozdrawiam,
    Jan Trafor

  • 2. Data: 2002-12-30 21:01:50
    Temat: Re: Odpis od podatku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Dec 2002, Jan Trafor wrote:

> [...]
    >+ pomoc naukowa - czy moge odliczyc ten wydatek od mojego dochodu, by
    >+ skorzystac z odpisu podatkowego za 2002r.

    Ups, to jest FAQ nie rzadsze niż 1/200 wątków :)
    "Odliczenie" dotyczy *pracy*, czyli jeśli ty pracujesz
    i jest ci do pracy komp potrzebny - to ujdzie.
    "Na studenta" nie...

    >+ Pozdrawiam,

    Wzajem, Gotfryd