    From: "Chris" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: ZUS - jakie skladki?
    Date: Wed, 11 Dec 2002 08:33:44 +0100
    Sender: j...@o...pl@gate.echo.com.pl

    Witam wszystkich

    Wczoraj wypelnilem deklaracje i zaplacilem skladki do zusu. Ale mam
    watpliwosc czy dobre kwoty przyjalem. Wzialem je ze strony ZUS'u gdzir bylo
    podanae, ze sa to stawki za grudzien. Ale czy nie powinienem wziac stawek za
    listopad? Na stronie z wysokoscia skladek byly tylko za grudzien wiec
    pomyslalem, ze obowiazuja teraz. A jesli zle przyjalem to co mam teraz
    zrobic??

    Mam nadzieje, ze wytlumaczylem jasno bo troche jestem zdenerwowany

    Krzysiek