  • Data: 2002-12-12 19:08:12
    Temat: Re: ZUS - jakie skladki?
    Od: "Roman" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Będziesz stratny 9.51zł. Chyba że złożysz deklaracje korygującą i ZUS ci
    odda tą nadpłatę, moim zdaniem zawracanie głowy odpuść to sobie.
    Powinieneś wpłacić za listopad razem 578,87zł do 10 grudnia.
    Za grudzień zapłać po nowym roku do 10-go stycznia 588,38zł.
    Pamiętaj żebyś nie odliczył sobie tej wpłaty styczniowej w podatku rocznym
    za 2002r. PIT-36 bo to jest twój wydatek już na 2003r. Urząd skarbowy
    sprawdza daty przelewów na ZUS i to co jest wydane w 2003 nie może być
    odliczane za 2002r.
    Pozdrawiam Roman