  • 11. Data: 2006-02-09 23:03:33
    Temat: Re: ZUS, ale warto zaglądnąć
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Mario" napisał

    > Kolega zastanawia się nad skarga do rzecznika praw obywatelskich
    > o stwierdzenie za niezgodna z konstytucją ustawy o OFE.

    Już PiS przy tym zaczyna grzebać. Bynajmniej nie w interesie kolegi,
    tylko swoim własnym.

    > W jego przypadku składka, jaką musi płacić do ZUSu jest zwykłaym
    > złodziejstwem.

    OFE to tylko 7,3% pensji brutto. Do ZUSu idzie z jego pensji łącznie 5
    razy tyle. Może niech pozwie ZUS od razu? Albo twórców pomysłu na
    system repartycyjny, pośmiertnie?

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org

  • 12. Data: 2006-02-09 23:08:27
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Mario napisał(a):
> [...]
    > Z racji wieku należy do OFE, do którego musi przelewać część własnych
    > pieniędzy, co do których jest pewien, że z nich nie skorzysta (umrze
    > wcześniej zanim przejdzie na emeryturę).
    > Z pieniędzy tych nie skorzystają również jego spadkobiercy, bo po prostu
    > ich nie ma.
    >
    > Jak myślicie - czy taka sytuacja nie godzi w jego prawo do poszanowania
    > własności.
    >
    > Kolega zastanawia się nad skarga do rzecznika praw obywatelskich o
    > stwierdzenie za niezgodna z konstytucją ustawy o OFE.
    > W jego przypadku składka, jaką musi płacić do ZUSu jest zwykłaym

    spadkobiercow ma sie zawsze ;-(

  • 13. Data: 2006-02-09 23:11:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Mario napisał(a):
> [...]
    > stwierdzenie za niezgodna z konstytucją ustawy o OFE.
    > W jego przypadku składka, jaką musi płacić do ZUSu jest zwykłaym

    Mając takie perspektywy, na jego miejscu zamiast składać skargi
    przeszedłbym na "samozatrudnienie", i zaoszczędzone pieniądze
    ulokowałbym w "coś" co by mu pozwoliło w miarę komfortowo przeżyć
    ostatnie miesiące, które pewnie do przyjemnych nie będą należeć.

    Swoją drogą, współczucia dla kolegi, i życzenia żeby cud się zdarzył i
    pożył nie 5 a 50 lat.

    p. m.

  • 14. Data: 2006-02-10 14:56:28
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Mario" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wcześniej zanim przejdzie na emeryturę).
    > Z pieniędzy tych nie skorzystają również jego spadkobiercy, bo po prostu

    To niech ustanowi - żaden problem.

  • 15. Data: 2006-02-13 11:24:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Feb 2006, złodziej podatków wrote:

    > Nie jestem zwolennikiem spiskowej teorii dziejów ale jest to prawie że
    > niemożliwe. Nawet konta poczty elektronicznej im blokują i muszą zakładać co
    > chwila nowe.

    Nie wierzę że ktoś jest w stanie zablokować konta poczty elektronicznej
    na zagranicznych serwerach.

    > nie kradnij, finans minister nie toleruje konkurencji

    :)
    Minister finansów jest tylko wykonawcą "tych co chcą".
    Obojętne czy ktoś chce "na autostrady" czy "na ekstra wypłatę"
    - jakiś kat musi pieniądze ściągnąć.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 16. Data: 2006-02-17 13:12:46
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0602131220521.3628@athlon>,

    > Nie wierzę że ktoś jest w stanie zablokować konta poczty elektronicznej
    > na zagranicznych serwerach.

    Nie wierzę, że nie wierzysz.
    Inna sprawa, że zablokować konto równie dobrze może administrator np. za
    notoryczny spam (czy za niepłacenie rachunków;)).

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.