  • 1. Data: 2006-02-09 12:08:06
    Temat: Skladka ZUS w czasie zwolnienia lekarskiego.
    Od: Grzegorz Prędki <n...@s...com>

    Witam
    Mam taka sytuacje: 30.11.2005 dostalem miesieczne wypowiedzenie umowy o
    prace. W tym momencie mialem juz otwarta DG (od 06.2005). 05.12.2005
    musialem przejsc leczenie w szpitalu i dostalem L4 od 6.12.2005 do
    31.01.2006. Zwolnienie wystawione bylo na dane mojego (bylego juz)
    pracodawcy. Wydawalo mi sie, ze za styczen z tytulu DG bede musial
    zaplacic tylko zdrowotne a ksiegowa powiedziala, zeby zapalcic pelna
    skladke i ZUS w pozniejszym terminie mi to wyrowna. Czy ksiegowa ma racje?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-09 13:21:04
    Temat: Re: Skladka ZUS w czasie zwolnienia lekarskiego.
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <n...@s...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaplacic tylko zdrowotne a ksiegowa powiedziala, zeby zapalcic pelna
    > skladke i ZUS w pozniejszym terminie mi to wyrowna. Czy ksiegowa ma racje?

    <Moim zdaniem nie ma racji, powinieneś zapłacić tylko ubezpieczenie
    zdrowotne. Liczyć na to ze ZUS coś sam wyrwówna? Po co?