  • Data: 2007-01-14 10:04:08
    Temat: ZDROWOTNE - ile razy moge placic ???
    Od: rafal <r...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam własną działalność gospodarczą- płącę pełny ZUS, oprocz tego mam dwie
    spółki s.c., płace dodatowo od kazdej działaności zdrowotne, czy jak bede
    mial 30 spolek to musze od kazdej placic zdrowotna skladke ?? jakie to ma
    podstawy i logiczne wytłumaczenie ? przeciez jak zachoruje i bede
    korzystał z tej skladki to chyba raz a nie 8 razy ???
    czy nie mozna płacic raz zdrotownego ???
    toz to chore chyba.

    Wzgledem spraw z ubezpieczniem mam konkretne pytanie:
    - z dniem 1 stycznia podpisałem umowe o prace- etat plus pelny zus
    - mam spolke s.c. w ktorej place tylko zdrowtne
    - mam wlasna dzialanosc ktora likiwduje z dniem 1 stycznia - mam wiec od
    niej tez placic zdrowotne czy nie ? ( bo wpis do ewidnecji gospodarczej
    nadal mi jest potrzebny do prowadzenia spolki . ...)

    co powinienem teraz placic zeby bylo ok ?

    rafal