  • Data: 2009-01-08 15:14:25
    Temat: Wyższy próg podatkowy
    Od: "Maciej Bieniek" <m...@p...plUSUN.TO> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jestem zielony jeśli chodzi o podatki dlatego proszę o pomoc. W tym roku
    załapałem się po raz pierwszy w wyższy próg podatkowy. I tak czytam i się
    zastanawiam jak to będzie przy rozliczeniu rocznym. Zakładając 5000 tyś.
    brutto moją pensję, standardowe koszty uzyskania przychodów i brak odliczeń
    ile będę musiał oddać fiskusowi? Tak mniej więcej? Pomoże ktoś?

    --
    Maciek "Bieniu" Bieniek
    Skype: bieniu-79 |Gadu-Gadu: 50619