-
1. Data: 2004-08-01 21:12:51
Temat: Wystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar
Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>
Witam !
Zdarzyła mi się nietypowa sytuacja i nie wiem jak to zaksięgować i opisać
aby wszystko grało.
Klient zamówił trochę sprzętu komputerowego, który mu miałem odwieżć.
Wystawiłem fakturę, wybiłem paragon. Zadzwoniłem do klienta i ten
stwierdził, że odbierze sprzęt później bo nie ma w tej chwili pieniędzy,
przekładał tak w sumie prawie miesiąc aż w końcu zrezygnował.
Co w takiej sytuacji zrobić ?
Pozdrawiam
Jacek
-
2. Data: 2004-08-02 06:49:14
Temat: Re: Wystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar
Od: "weronika" <a...@a...pl>
Użytkownik "Jacek" <s...@p...onet.pl> napisał
> Witam !
>
> Zdarzyła mi się nietypowa sytuacja i nie wiem jak to zaksięgować i opisać
> aby wszystko grało.
> Klient zamówił trochę sprzętu komputerowego, który mu miałem odwieżć.
> Wystawiłem fakturę, wybiłem paragon. Zadzwoniłem do klienta i ten
> stwierdził, że odbierze sprzęt później bo nie ma w tej chwili pieniędzy,
> przekładał tak w sumie prawie miesiąc aż w końcu zrezygnował.
> Co w takiej sytuacji zrobić ?
Przekreślić fakturę z podpiętym paragonem fiskalnym - dopisac adnotację
"anulowano- klient zrezygnował z zakupu i nie odebrał towaru" a potem
odnosnie tej operacji umieścić stosowną notke w zeszycie korekt załączając
fakturę z paragonem. Przy księgowaniu sprzedazy za ten miesiąc na podstawie
okresowego wydruku z kasy- masz prawo pomniejszyc sprzedaz o wartośc tej
transakcji.
-
3. Data: 2004-08-08 11:23:17
Temat: Re: Wystawiona faktura, paragon a nieodebrany towar
Od: "Jacek" <s...@p...onet.pl>
Dziękuję za radę
Jacek
Użytkownik "weronika" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
news:ceko8k$fq9$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "Jacek" <s...@p...onet.pl> napisał
> > Witam !
> >
> > Zdarzyła mi się nietypowa sytuacja i nie wiem jak to zaksięgować i
opisać
> > aby wszystko grało.
> > Klient zamówił trochę sprzętu komputerowego, który mu miałem odwieżć.
> > Wystawiłem fakturę, wybiłem paragon. Zadzwoniłem do klienta i ten
> > stwierdził, że odbierze sprzęt później bo nie ma w tej chwili pieniędzy,
> > przekładał tak w sumie prawie miesiąc aż w końcu zrezygnował.
> > Co w takiej sytuacji zrobić ?
>
> Przekreślić fakturę z podpiętym paragonem fiskalnym - dopisac adnotację
> "anulowano- klient zrezygnował z zakupu i nie odebrał towaru" a potem
> odnosnie tej operacji umieścić stosowną notke w zeszycie korekt załączając
> fakturę z paragonem. Przy księgowaniu sprzedazy za ten miesiąc na
podstawie
> okresowego wydruku z kasy- masz prawo pomniejszyc sprzedaz o wartośc tej
> transakcji.
>
>
>