-
1. Data: 2004-07-31 23:25:23
Temat: Auto z kratka nie spelniajace wzoru Lisaka...
Od: "ThE_NaMeLeSs" <t...@g...pl>
Witam!
Czy ktos wie co zrobic z takim autem?
Poniewaz kosztow paliwa i tak nie wolno odliczac a wiec moze "przerobic"
auto i zdemontowac kratke przywracajac pelna funkcjonalnosc auta??? - jak
przerobic prawnie na "osobowke" to wiem... Co na to US? Nie znalazlem
nigdzie wiazacej odpowiedzi poza takimi, ze urzedasy sie odgrazaja...
Podsunalem dealerowi pomysl aby np. zaproponowali klientom "upgrade
zawieszenia" za jakas kwote i wydanie nowej homologacji do auta (do wzoru
brakuje niecale 40kg) - chetnych byloby napewno sporo, koszty homologacji by
sie zwrocily i dalo by sie pewno na tym zarobic, ale oczywiscie dealer woli
sprzedac nowe auta z nowa homologacja...
Jakies inne pomysly? Pozostaje jedynie odliczanie pozostalych kosztow
eksploatacyjnych z wylaczeniem paliwa... Ale to przeciez mozna byloby robic
nawet z "osobowka" bez kratki?
Pozdrawiam, Darek.
-
2. Data: 2004-08-01 07:16:26
Temat: Re: Auto z kratka nie spelniajace wzoru Lisaka...
Od: Paszczak <s...@h...pl>
ThE_NaMeLeSs <t...@g...pl> wrote:
> Jakies inne pomysly? Pozostaje jedynie odliczanie pozostalych kosztow
> eksploatacyjnych z wylaczeniem paliwa... Ale to przeciez mozna byloby robic
> nawet z "osobowka" bez kratki?
Ostatnio zauważyłem, że różne samochody mają kratki z różną wielkością
oczek. Ponieważ mi najbardziej przeszkadza ograniczenie widoczności, a
nie niemożność rozkładania tylnych siedzeń, więc zastanawiam się,
czy ten rozmiar oczka jest jakoś prawnie uregulowany i czy nie dałoby
się np. mieć trzech pręcików pionowo i dwóch poziomo ;)
P.
-
3. Data: 2004-08-01 14:03:16
Temat: Re: Auto z kratka nie spelniajace wzoru Lisaka...
Od: "ThE_NaMeLeSs" <t...@g...pl>
Witam!
> Ostatnio zauważyłem, że różne samochody mają kratki z różną wielkością
[...]
> czy ten rozmiar oczka jest jakoś prawnie uregulowany i czy nie dałoby
> się np. mieć trzech pręcików pionowo i dwóch poziomo ;)
Byl jak najbardziej uregulowany, tj. wielkosc oczek oraz odleglosc
kratki od bocznych scian pojazdu i sufitu... Wielkosc oczek jest rozna bo
przepisy w miedzyczasie sie zmienialy... :-) A pozatym czesc ma siatki nie
"homologacyjne" a faktycznie zabezpieczajace bagaz - dosc geste oczka z
przezroczystego albo ciemnego tworzywa czasem pod postacia zwijanej rolety.
U mnie chodzi o sensownosc wykozystania auta... Peugeot Partner
podzielony kratka posiada 2 mniej wiecej takie same "przestrzenie ladunkowe"
po zlozeniu tylnych foteli... Kratka dokladnie psuje zalozenia tego
pojazdu...
Pozdrawiam, Darek.
-
4. Data: 2004-08-02 08:19:25
Temat: Re: Auto z kratka nie spelniajace wzoru Lisaka...
Od: Catbert <v...@w...pl>
On 8/1/2004 1:25 AM, ThE_NaMeLeSs wrote:
> Witam!
>
> Czy ktos wie co zrobic z takim autem?
>
> Poniewaz kosztow paliwa i tak nie wolno odliczac a wiec moze "przerobic"
> auto i zdemontowac kratke przywracajac pelna funkcjonalnosc auta??? - jak
> przerobic prawnie na "osobowke" to wiem... Co na to US? Nie znalazlem
> nigdzie wiazacej odpowiedzi poza takimi, ze urzedasy sie odgrazaja...
>
> Podsunalem dealerowi pomysl aby np. zaproponowali klientom "upgrade
> zawieszenia" za jakas kwote i wydanie nowej homologacji do auta (do wzoru
> brakuje niecale 40kg) - chetnych byloby napewno sporo, koszty homologacji by
> sie zwrocily i dalo by sie pewno na tym zarobic, ale oczywiscie dealer woli
> sprzedac nowe auta z nowa homologacja...
>
> Jakies inne pomysly? Pozostaje jedynie odliczanie pozostalych kosztow
> eksploatacyjnych z wylaczeniem paliwa... Ale to przeciez mozna byloby robic
> nawet z "osobowka" bez kratki?
W piatkowej bodajże Gazecie Prawnej jest notatka na tan temat, że sam
wywołany do tablicy poseł Lisak interweniuje w tej sprawie, bo piszą do
niego wyborycy, ale odpowiedzi nie dostaje - może jadnak coś sie zmieni
w tej sprawie, jak będzie dusił dostatecznie długo.
Pzdr: Catbert