  • Data: 2016-04-25 22:07:40
    Temat: Wystawiona faktura a zawieszona działalność.
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Podpisałem umowę w sierpniu z firmą X.
    Co miesiąc wystawiałem faktury. Firma X nie płaci.
    W grudniu żona zawiesiła działalność naszej firmy a ja nadal wystawiałem faktury.
    Ja nadal wystawiam faktury (nie dogadaliśmy się z żoną).
    Firma X akurat zapłaciła ostatnie dwie faktury czyli luty i marzec.
    Cholera namieszałem.
    Czynny żal w US? czy jakaś inna metoda?