  • Data: 2010-06-19 20:51:46
    Temat: Wyrywkowa weryfikacja skarbowa
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Niedawno dostalem wezwanie do US. Na miejscu poproszono mnie o
    dostarczenie oryginalu f-ry VAT zakupu o danym numerze, dacie i
    kontrahencie... Przy okazji zostalem poproszony o dostarczenie KPiR oraz
    rejestry VAT z okreslonych lat.
    Chodzilo o weryfikacje, czy mam takowa f-re, czy sprzet ktory kupilem byl
    na uzytek firmy, czy do dalszej odsprzedazy, czy byly jeszcze inne
    transakcje z danym podmiotem itp

    Podobno cala ta "akcja" byla na prosbe sasiedniej skarbowki do mojej, tzn.
    z sasiedniego powiatu, na terenie ktorego mial tez siedzibe ow podmiot.

    Jako ze pierwszy raz mnie cos takiego spotkalo, i w dodatku sam sie
    rozliczam z VAT i pozostalych podatkow, to chcialbym sie dowiedziec, czy i
    co dalej mnie czeka?