  • 1. Data: 2010-06-19 20:51:46
    Temat: Wyrywkowa weryfikacja skarbowa
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Witam

    Niedawno dostalem wezwanie do US. Na miejscu poproszono mnie o
    dostarczenie oryginalu f-ry VAT zakupu o danym numerze, dacie i
    kontrahencie... Przy okazji zostalem poproszony o dostarczenie KPiR oraz
    rejestry VAT z okreslonych lat.
    Chodzilo o weryfikacje, czy mam takowa f-re, czy sprzet ktory kupilem byl
    na uzytek firmy, czy do dalszej odsprzedazy, czy byly jeszcze inne
    transakcje z danym podmiotem itp

    Podobno cala ta "akcja" byla na prosbe sasiedniej skarbowki do mojej, tzn.
    z sasiedniego powiatu, na terenie ktorego mial tez siedzibe ow podmiot.

    Jako ze pierwszy raz mnie cos takiego spotkalo, i w dodatku sam sie
    rozliczam z VAT i pozostalych podatkow, to chcialbym sie dowiedziec, czy i
    co dalej mnie czeka?

  • 2. Data: 2010-06-20 09:59:15
    Temat: Re: Wyrywkowa weryfikacja skarbowa
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@no_spam_innersoft.pl>

    > Jako ze pierwszy raz mnie cos takiego spotkalo, i w dodatku sam sie
    > rozliczam z VAT i pozostalych podatkow, to chcialbym sie dowiedziec, czy i
    > co dalej mnie czeka?

    Nic jeżeli okazałeś wskazane dokumenty.

    To był kontrolowany Twoj kontrahent a u ciebie dokonano kontroli krzyżowej
    dla sprawdzenia jego dokumentów - czy nie są 'lewe'

    Darek

  • 3. Data: 2010-06-20 15:59:37
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    jurajski Jaskiniowiec w <news:op.vekewkwsbp2dyt@pavilion.opteris.pl>:

> [...]
    > dostarczenie oryginalu f-ry VAT zakupu o danym numerze, dacie i
    > kontrahencie... Przy okazji zostalem poproszony o dostarczenie KPiR oraz

    Co stało w wezwaniu, jaką formę miała prośba?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-06-21 02:25:21
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 20-06-2010 o 17:59:37 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    napisał(a):

    > Co stało w wezwaniu, jaką formę miała prośba?

    Tego nie wiem, bo nie odebralem pisma ;-) Akurat bylem wtedy na wyjezdzie
    i korespondencja poszla spowrotem do US. Aczkolwiek na awizo byla
    adnotacja, ze to od US, zatem pojechalem tam wyjasnic o co chodzi, no i
    mila pani poprosila mnie o dostarczenie oryginalu f-ry fat, pozostalych
    faktur i mojej KPiR za dwa lata wraz z rejestrem VAT :) Zawiozlem,
    podpisalem jakis papier, ze sie z tym zapoznalem itp i to wszystko...

  • 5. Data: 2010-06-21 02:26:32
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 20-06-2010 o 11:59:15 Dariusz Domaga?a <biuro@no_spam_innersoft.pl>
    napisał(a):

    > Nic je?eli okaza?e? wskazane dokumenty.
    >
    > To by? kontrolowany Twoj kontrahent a u ciebie dokonano kontroli
    > krzy?owej
    > dla sprawdzenia jego dokumentów - czy nie s? 'lewe'
    >
    > Darek

    Tak tez podejzewalem, ze to jego kontroluja... Dzieki za odpowiedz :)