  • 1. Data: 2010-06-19 06:23:35
    Temat: Obsługa klienta
    Od: Praca <d...@g...com>

    Zarządzający Systemem Web zatrudni osoby w pełnym lub niepełnym
    wymiarze czasu do pracy w domu (komputerowy marketing Internetowy).
    Jeśli posiadasz komputer i doświadczenie w środowisku Internetowym,
    pomożemy Tobie zarobić. Chcesz zarobić miesięcznie od 1400-3000zł?
    Pisz! W celu uzyskania pełnych szczegółów skontaktuj się z:
    b...@w...pl

  • 2. Data: 2010-06-19 08:48:26
    Temat: Re: Obsługa klienta
    Od: sensor <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 23:23:35 -0700 (PDT), Praca napisał(a) w wiadomości
    qi.googlegroups.com>:

    > pomożemy Tobie zarobić.

    Użycie tutaj zaimka w pełnej formie już cię dyskwalifikuje.

  • 3. Data: 2010-06-19 09:14:06
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    qi.googlegroups.com>:

    > Użycie tutaj zaimka w pełnej formie już cię dyskwalifikuje.

    Uff.. jeszcze ktoś widzi, że to jest błąd.
    Mnie od tego szkliwo na zębach pęka - lub - od tego szkliwo mi na zębach
    pęka. :-)

    Czasem się zastanawiam czy z moimi "ci, mi, mu, go" to nie jestem już
    jakimś dinozaurem z czasów, kiedy czytało się (a nie czytywało) książki
    dla rozrywki a nie po to, żeby coś zaliczyć ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2010-06-19 09:20:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Saturday, June 19, 2010, 11:14:06 AM, you wrote:

> [...]
    > jakimś dinozaurem z czasów, kiedy czytało się (a nie czytywało) książki
    > dla rozrywki a nie po to, żeby coś zaliczyć ;-)

    Bez żartów - aż taka stara nie jesteś ;P

    A poważniej: takie czasy. Młodych razi to, że mówimy "szukam kluczy" a
    nie "kluczów" itd.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2010-06-19 09:39:43
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Bez żartów - aż taka stara nie jesteś ;P

    Jak na rynek pracy wchodzą dzieciaki urodzone w czasie moich studiów to
    znaczy, że młoda nie jestem ;-)

    > A poważniej: takie czasy. Młodych razi to, że mówimy "szukam kluczy" a
    > nie "kluczów" itd.

    A ja zauwazam odwrotną tendencję - "sprzedaż napoi" "wymiana olei" - to
    drugie widziałam w mieście przynajmniej na trzech warsztatach samochodowych.
    Dostaję sporo podań o pracę. Wszędzie ta koszmarna pseudo poprawność -
    wyłącznie długie formy zaimków, brak końców "ów" w dopełniaczach, tam
    gdzie być powinna. I odmiana liczebników złożonych przez przypadki -
    koniecznie trzeba odmienić WSZYSTKO (w roku dwutysięcznym trzecim... brrr).

    Jeżeli mnie to razi, a jechałam z polskiego na trójach cały ogólniak (te
    komunistyczne polonistki to miały wymagania), to znaczy, że jestem
    stara. :-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 6. Data: 2010-06-19 10:02:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Saturday, June 19, 2010, 11:39:43 AM, you wrote:

    [...]

    > A ja zauwazam odwrotną tendencję - "sprzedaż napoi" "wymiana olei" - to

    Odwrotna? Obowiązywała przez kilkadziesiąt lat...

> [...]
    > Dostaję sporo podań o pracę. Wszędzie ta koszmarna pseudo poprawność -
    > wyłącznie długie formy zaimków, brak końców "ów" w dopełniaczach, tam

    No to Ty młoda jednak jesteś i "szukasz kluczów"...

    > I odmiana liczebników złożonych przez przypadki - koniecznie trzeba
    > odmienić WSZYSTKO (w roku dwutysięcznym trzecim... brrr).

    Mówisz, że mam mówić "pięćdziesiąt drugim"? ;P

    > Jeżeli mnie to razi, a jechałam z polskiego na trójach cały ogólniak (te
    > komunistyczne polonistki to miały wymagania), to znaczy, że jestem
    > stara. :-)

    I, tam - młoda laska z Ciebie. Jakie najstarsze trzy portrety koło
    godła pamiętasz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl