  • Data: 2012-01-02 14:58:12
    Temat: Wyrejestrowanie z chorobowego [zus]
    Od: alamakota <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do mojego obecnego (właściwego) oddziału mam 100km (inny powiat).
    Chciałem (raczej muszę :/) się wyrejestrować z chorobowego+wypadkowe.
    Czy mozna to załatwić w innym oddziale?

    DG 1 Os., płacę daninę od 2002r a nie wyobrażam sobie jak miałbym być na
    chorobowym, ile jest formalności, nie mogę chorować.
    zona i dzieci na moim ubezpieczeniu - czy są jakies konsekwencje dla nich?
    (po za tym, że tatuś nie dostanie xx(700 ?) na miesiac by się pochlastać).
    W razie W będę zawieszał działalność (skladki).
    Chyba byłem durniem, przez 10 lat trzeba było odłożyć te 7-10k na konto w
    złocie pt. "chorobowe".