  • Data: 2002-08-20 07:28:48
    Temat: Wyprowadzenie środka trwałego oraz wyposażenia z firmy?
    Od: "Jarosław Kukiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam następujące pytania w związku z likwidacją DG.
    1. Trzy lata temu (nie byłem jeszcze na VAT) wciągnąłem samochód prywatny do
    środków trwałych (amortyzacja 20%) jak należy go w tej chwili przekazać
    ponownie mi? Czy starczy tylko pismo, że z dniem ..... wyprowadzam ŚT ?
    2. Na firmę także zakupiłem pewne wyposażenie: drukarka (nie byłem na VAT) i
    Aparat cyfrowy (byłem na VAT). Czy umieszczam to wyposażenie w remamecie
    likwidacyjnym? Jak on powinien wyglądać?

    Pozdrawiam
    Jarosław Kukiel