  • Data: 2006-03-02 18:20:14
    Temat: Wynagrodzenie za udział w organach osób prawnych
    Od: "Umiar" <u...@p...inna.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    niedawno Cavallino pisał w jednym z wątków o wynagrodzeniu za udział w
    organach osób prawnych, które może pobierać ze spolki zoo prezes zarządu.
    Nie mogę sie doszukać podstawy prawnej, która mowi że nei podpisujac umowy
    zlecenia ani o prace, prezes pobiera wynagrodzenie za pelnioną funkcję,
    opodatkowaną 19%.
    W KSH piszą jedynie o czlonkach Rady Nadzorczej.
    Może ktoś mi taki fragment lub przynajmniej nazwe aktu prawego podac?
    Dzieki

    Umiar
    CKMK