  • Data: 2006-03-03 09:23:57
    Temat: Re: Wynagrodzenie za udział w organach osób prawnych
    Od: "Umiar" <u...@p...inna.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD napisał:
    > A art. 13 pkt 7. updof Ci nie wystarczy?
    > Z jakiego powodu?
    > Aha - no i ja tam nic nie widze, ze wg stawki 19% - wg tej stawki, to
    > nalezy odprowadzac zaliczki, a podatek to i tak chyba progresywny.

    oczywiscie ze mi wystarcza, jesil chodzi o sprawy podatkowe. Chodzi mi o
    sposob ustalania wynagrodzenia, na jakiej postawie (dowolnie?), przez ZW.
    My sobie mozemy rozmawiac swobodnie, ale jak przychodzi do kontroli, trzeba
    byc przygotowanym na wszelkie pytania. Dla mnie upodf wyczerpuje temat, ZW
    powoluje Zarzad, ustala wynagrodzenie xxxx,xx PLN , Zarzad placi 19%
    podatku, i wszystko.

    Umiar
    CKMK