    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wydatki na działalność klubów sportowych (?)
    Date: 19 Feb 2007 02:05:39 -0800

    Witam Wszystkich grupowiczów,
    mam pytanie dotyczące odliczenia od dochodu wydatków na działalność
    klubów sportowych. Przeglądałem grupę pod kątem tego tematu i
    znalazłem to:

    "Takiego prezentu chyba nikt się nie spodziewał. Z 2006 rokiem w
    ustawie o
    podatku dochodowym od osób fizycznych (PIT) pojawiła się nowa ulga
    podatkowa. Daje podatnikom prawo do odliczenia wydatków "na
    działalność
    klubów sportowych mających osobowość prawną i licencję sportową,
    skupiających co najmniej 50 zawodników, w tym 30 juniorów". "

    "(...)
    Oznacza to, że podatnik ma prawo odliczyć sobie wydatki np. na swoje
    zajęcia
    sportowe w klubie (który "skupia co najmniej 50 zawodników, w tym 30
    juniorów"): wynajęcie sali gimnastycznej, kortu. W grę wchodzą także
    karnety
    na klubowy basen czy mecze ulubionej drużyny piłkarskiej."

    W związku z powyższym mam pytanie, czy w zakres ulgi wchodzą także
    BILETY (nie są imienne), na mecze?
    Byłem pytać o to w US, ale nie udzielono mi jednoznacznej odpowiedzi.

    Bardzo proszę o pomoc.