eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWybór kasy fiskalnej. Novitus MiniTax czy Datecs Maluch? › Wybór kasy fiskalnej. Novitus MiniTax czy Datecs Maluch?
    From: "PiotrB." <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wybór kasy fiskalnej. Novitus MiniTax czy Datecs Maluch?
    Date: Thu, 14 Sep 2006 14:38:02 +0200

    Dzień dobry,

    Zastanawiam się nad wyborem kasy fisklanej.
    Chodzi o kasę jak najmniejszą dla działalności polegającej
    na sprzedaży usług projektowych itp.
    (rozliczenie następuje zwykle w domu u klienta).
    W mojej okolicy mam do wyboru Novitus MiniTax
    lub Datecs Maluch, ceny kas i serwisu podobne,
    gabaryty podobne. Która z nich będzie lepsza?
    Do tej pory nie używałem kasy fiskalnej, więc nie wiem
    na co zwrócić uwagę.
    Czy np. funkcja korekty paragonu STORNO może być przydatna?

    Piotr