eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWybór kasy fiskalnej. Novitus MiniTax czy Datecs Maluch? › Re: Wybór kasy fiskalnej. Novitus MiniTax czy Datecs Maluch?
  • Data: 2006-09-14 13:21:28
    Temat: Re: Wybór kasy fiskalnej. Novitus MiniTax czy Datecs Maluch?
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <op.tfvb1oylu22f71@bu-8b31d8846187>,
    "PiotrB." <p...@o...pl> wrote:

    > Dzień dobry,
    >
    > Zastanawiam się nad wyborem kasy fisklanej.
    > Chodzi o kasę jak najmniejszą dla działalności polegającej
    > na sprzedaży usług projektowych itp.
    > (rozliczenie następuje zwykle w domu u klienta).
    > W mojej okolicy mam do wyboru Novitus MiniTax
    > lub Datecs Maluch, ceny kas i serwisu podobne,
    > gabaryty podobne. Która z nich będzie lepsza?
    > Do tej pory nie używałem kasy fiskalnej, więc nie wiem
    > na co zwrócić uwagę.

    Na dostępność i szybkość serwisu, chyba że chcesz sobie też rezerwową
    kupić. Przy Twojej działalności nie wygląda na to, żeby takie rzeczy jak
    liczba towarów możliwych do zaprogramowania, wytrzymałość drukarki czy
    możliwość podłączenia dodatkowych urządzeń miały większe znaczenie -
    chyba że się mylę i obskakujesz kilkudziesięciu klientów dziennie.

    > Czy np. funkcja korekty paragonu STORNO może być przydatna?

    A to są modele, które jej nie mają? Takie od razu bym odrzucał. Wiele
    razy zdarzyło mi się niedokładnie wcisnąć przecinek (np. 950 zamiast
    9,50).

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.