  • Data: 2013-10-09 18:01:12
    Temat: Wniosek o uregulowaniu podatku od spadku PROBLEM
    Od: trona <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szprzedaje mieszkanie które dostałam w spadku. Musze klientowi
    dostarczyć wniosek z US o uregulowaniu podatku od spadku.

    Problem w tym że na wniosku Z MOJEGO US mam pole do wypełnienia: "wykaz
    rzeczy lub praw majątkowych" gdzie muszę wpisać wszystko co otrzymałam.

    Dlaczego ja mam obcej osobie przekazywać takie informacje?

    Dlaczego inne US np tu znalazłam:
    http://us-zagan.iskarb.pl/index.php?option=com_docma
    n&task=doc_download&gid=93

    nie wymagają takich informacji, czy to zależy od procedury US czy
    regulują to jakieś przepisy?