    From: w...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wniosek o dochodach
    Date: 25 Aug 2006 06:42:53 -0700

    Witam
    Bardzo prosze o szybka odpowiedz i porade co zrobic. Chodzi o to ze
    potrzebne jest mi bardzo zaswiadczenie o dochodach siostry z Urzedu
    Skarbowego, gdyz staram sie o zasilek rodzinny. A siostra niechce ani
    mi go dac, ani rodzica. Zlozylam za nia wniosek ktory miala odebrac,
    ale teraz szantazuje mnie ze zglosi mnie na policja za falszerstwo. Ja
    wniosek podpisalam tylko nazwiskiem (mamy takie same) w urzedzie
    Skarbowym go przyjeto. Siostra miala go odebrac ale teraz straszy mnie
    ze nie odbierze zaswiadczenia o dochodach i zglosi mnie na Policje.
    Jesli to bylo niezgodne z prawem to czemu Pani z US nie poinformowala
    mnie wiedzac ze podpis wnioskodawcy jest inny niz osoby za ktora ma byc
    zaswiadczenie. Podsumowując chciałabym wiedzieć czy mogłam wystapic
    za siostre z wnioskiem o zaswiadczenie o dochdach. I czy sa jakies
    przepisy ktore zobowiazuja ja by mi je dac. Bez tego zasiwadczenia nie
    bede miala kompletu dokumentow potrzebnych do starania sie ozasilek
    rodzinny.
    Z gory dziekuje za odpowiedz.