eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWniesienie samochodu do firmy oświadczeniem a OC/AC › Wniesienie samochodu do firmy oświadczeniem a OC/AC
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    newspeer1.nac.net!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!postnews.goog
    le.com!y38g2000hsy.googlegroups.com!not-for-mail
    From: pablitoo <w...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wniesienie samochodu do firmy oświadczeniem a OC/AC
    Date: Fri, 25 Apr 2008 03:04:35 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 25
    Message-ID: <d...@y...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 195.95.164.9
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1209117875 28846 127.0.0.1 (25 Apr 2008 10:04:35 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 25 Apr 2008 10:04:35 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: y38g2000hsy.googlegroups.com; posting-host=195.95.164.9;
    posting-account=nQLeSwoAAABpDuZ9xOidswI1PiIR7Qnw
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:199080
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    mam następujący problem księgowy:

    w lutym 2008 r. kupiłem samochód osobowy, który w tymże miesiącu
    ubezpieczyłem AC/OC (jednorazowo opłacona składka na 12 miesięcy). W
    kwietniu 2008 r. wniosłem samochód do firmy oświadczeniem i teraz
    amortyzuję go. W jaki sposób mam rozliczyć teraz te ubezpieczenie, tak
    aby wyszło najkorzystniej?

    Czy mam stworzyć jakiś dokument wewnętrzny, gdzie policzę
    proporcjonalnie ile składki przypada na resztę ubezpieczenia (wtedy
    gdy samochód w firmie czyli od kwietnia 2008) i na tej podstawie mam
    go wpisać do KPiR? Czy to rozliczenie powinno być ograniczone do
    grudnia 2008 (a reszta dopiero wpisana w następnym roku) czy też można
    od razu całość wpisać w koszty?

    Będę wdzięczny za wszelką pomoc,

    Pozdrawiam

    Pablitoo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1