    From: Rafał K. <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Własność prywatna w firmie
    Date: Wed, 25 Nov 2009 02:59:22 -0800 (PST)

    Czy jeżeli kupiłem przykładowo telefon komórkowy i sprzedawca wystawił
    fakturę na moją firmę, ale zdecydowałem następnie, że będę tego
    telefonu używał zarówno do uzyskiwania przychodów z mojej
    działalności, ale również do celów prywatnych, to co powinienem zrobić
    w takiej sytuacji? Jako, że wartość telefonu jest poniżej 1500zł, to
    nie wpisuję go ani do EŚT, ani do EW, gdyby ten telefon służył
    wyłącznie do celów mojej firmy to powinienem go wpisać do KPiR oraz
    ewidencji zakupów VAT. Ponieważ jednak - jak napisałem wcześniej -
    będzie mi ten telefon RÓWNIEŻ służył do celów prywatnych, to nie
    wpisuję go chyba zarówno do KPiR (no bo skoro służy również celom
    prywatnym to chyba nie może być zaliczony do KUP?) jaki i ewidencji
    zakupów VAT? Po prostu go nigdzie nie wpisuję :-) Nie wiem tylko, czy
    przeszkodą nie będzie to, że faktura na ten telefon została wypisana
    na moją firmę, a nie na mnie jako osobę?

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat