  • Data: 2004-03-09 11:27:38
    Temat: Własna działalność gosp....
    Od: "::mariusz::" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie grupowiczów!

    Jestem mało zorientowany w przepisach podatkowych (wielki błąd) dlatego
    zwracam się do Was o pomoc.

    Posiadam serwis internetowy (ogłoszeniowy) w którym od wakacji mam zamiar
    wprowadzić opłaty za zamieszczanie ofert. Aby to uczynić muszę zarejestrować
    działalność gospodarczą i tu pojawia się wiele pytań na które nie znam
    odpowiedzi a mianowicie jakie opłaty związane są z prowadzeniem takiej
    działalności? Chodzi mi o opłaty do Zus-u jakie muszę miesięcznie
    odprowadzać.

    Jakie opłaty do zusu jaki procent od wpływów?

    W chwili obecnej pracuję na umowę o prace i słyszałem, że w takiej sytuacji
    zus odprowadza mój zakład pracy a za własną działalność płacę tylko
    zdrowotne (ale ile?).

    Jeśłi mogę prosić proszę o wytłumaczenie, jakie koszta przy samej
    działalności gospodarczej jeśli nie pracuję nigdzie indziej a jakie jeśli
    jestem gdzieś zatrudniony.

    Będę bardzo wdzieczny za pomoc.