eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiWinny? Niewinny? › Winny? Niewinny?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.magma-net.pl!not-for-mail
    From: metti <m...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Winny? Niewinny?
    Date: Tue, 07 Feb 2006 01:08:25 +0100
    Organization: Magma Systemy Komputerowe
    Lines: 19
    Message-ID: <ds8o90$j9o$1@bandai.magma-net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 192.168.1.12
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: bandai.magma-net.pl 1139270752 19768 192.168.1.12 (7 Feb 2006 00:05:52 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...magma-net.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 Feb 2006 00:05:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:155920
    [ ukryj nagłówki ]

    Złożyłem w sklepie zestawy komputerowe, które wyliczono mi na
    kwotę 13700zł. Obliczyłem to wszystko przy kasie i wyszło mi że
    płacę o 300zł więcej niż powinienem. Pomyłkę poprawiono i
    zapłaciłem 13400zł. Taka też kwota figuruje na fakturze.

    Po miesiącu przyszedł do mnie list, w którym sklep prosi mnie o
    uiszczenie 300zł z powodu pomyłki zaistniałej podczas zakupu.
    Sugerują w nim, że kasjer został wprowadzony w błąd.

    Czy kwota wpisana na fakturze jest w tym przypadku wiążąca? Czy
    muszę im coś zwracać? Abstrahując od rzeczywistej kwoty - chodzi
    mi bardziej o to, czy po wystawieniu faktury sklep ma jeszcze
    prawo wymagać ode mnie zwrotu należących im się rzekomo pieniędzy.

    --

    pozdrowienia, Metti
    ______________________________________________
    "As we kill them all so God will know his own"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1