  • 1. Data: 2002-12-11 18:27:06
    Temat: Wezwanie do US a pomoc prawna najbliższego US ...
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam,
    Dostałem w śmiesznej sprawie wezwanie do stawienia się w US (urząd nie chce
    oddać mi odsetek karnych za opóźnienie wypłaty zwrotu podatku) ale jest to dość
    daleko i nie chcę tracić czasu na dojazd (ok 200 km + cały dzień na PKP) - czy
    mogę zgłosić się do nabliższego US by pokazać podstawę domagania się zwrotu ?
    Czy też, jak nie dojadę to jeszcze będę ścigany?
    (kiedyś miałem okazję korzystać podobnej sprawie ale nie US z tzw. instytycji
    pomocy prawnej - dzięki czemu staraciłem tylko godzinę a nie cały dzień ...)
    A i przy okazji czy wniosek o oddanie mojego podlega dodatkowej opłacie
    skarbowej ... nawet, gdy się okaże słuszny ?
    Pozdrawiam
    Grzegorz