  • 1. Data: 2002-12-11 17:09:03
    Temat: Do kiedy można wystawić fakturę VAT
    Od: "kris" <k...@w...pl>

    Przeoczyłam termin wystawienia faktury VAT dokładnie o 32 dni (usługa
    wykonana w listopadzie zwolniona z VAT ) dziś jest 11.12. i jeszcze nie
    jest wystawiona.... Jak to "odkręcić" Proszę o pomoc. :*(
    kristina

  • 2. Data: 2002-12-11 17:18:18
    Temat: Re: Do kiedy można wystawić fakturę VAT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik kris napisał:
    > Przeoczyłam termin wystawienia faktury VAT dokładnie o 32 dni (usługa
    > wykonana w listopadzie zwolniona z VAT ) dziś jest 11.12. i jeszcze nie
    > jest wystawiona.... Jak to "odkręcić" Proszę o pomoc. :*(

    A wystawiałes już faktury w grudniu? Jeżeli nie, to wystaw ta zaległa
    fakturę za listopad i z głowy.
    Prawidłowe to nie jest, ale czy na fakturze widnieje data druku?
    (no może widnieje, ale to trzeba w komputerze date zmienic w biosie i
    bedzie ok :-)))

    A jeżeli juz wystawiałes jakies faktury w grudniu, to trudno.
    Wystaw fakturę w grudniu, a ujmij ja w deklaracji za listopad.
    Wprawdzie nie ma z jej tytułu nobowiązku podatkowego, ale ma ona wpływ
    na strukture odliczania VAt od zakupów.
    Znowu - prawidłowe to to nie jest, ale w razie czego grzech lekki - w
    końcu ująłeś ją we właściwej deklaracji.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-12-11 18:12:47
    Od: "kris" <k...@w...pl>

    Wielkie dzieki za rade, ale mam jeszcze jedno pytanie: na fakturze jest data
    wystawienia i data sprzedaży. Usługa była wykonana 9.11.2002r. Jakie daty
    mam wpisać zeby byl "najmniejszy grzech" ;) przepraszam za takie pytania ale
    jestem poczatkujaca :)

  • 4. Data: 2002-12-11 18:23:45
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > na fakturze jest data
    > wystawienia i data sprzedaży. Usługa była wykonana 9.11.2002r. Jakie daty
    > mam wpisać zeby byl "najmniejszy grzech" ;)

    IMO, takie same :)

    Sark

  • 5. Data: 2002-12-13 02:09:42
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Wed, 11 Dec 2002, kris wrote:

> [...]
    >+ mam wpisać zeby byl "najmniejszy grzech" ;) przepraszam za takie pytania ale

    Ups. "Faktura powinna być wystawiona najpóźniej w 7 dniu od sprzedaży
    lub wykonania...." !

    Pozdr. - Gotfryd