    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów
    Date: Fri, 12 Mar 2004 23:33:02 +0000 (UTC)
    Sender: Administrator <r...@p...provider.pl>

    Piszą w naszej ślicznie wypoconej ustawie o VAT, że (art. 43, pkt. 3)
    dowodem wywozu towaru uprawniającym do opodatkowania stawką 0% są łącznie
    dokumenty przewozowe, kopia faktury, specyfikacja ładunku oraz "dokument
    potwierdzający przyjęcie przez nabywcę towaru na terytorium państwa
    członkowskiego innym niż terytorium kraju".

    Czy ktoś ma zielone pojęcie skąd mam wytrzasnąć ten ostatni dokument?
    Czy wystarczy wydruk trackingu ze strony WWW firmy kurierskiej? A co
    jeśli wyślę pocztą? Poczta nie da mi żadnego potwierdzenia dostawy.

    Piszą wprawdzie w pkt. 11, że może być też korespondencja handlowa z
    nabywcą. Czyli co, wydruk maila? Toż ja mogę sobie takiego maila
    w każdej chwili samemu napisać.

    P.