  • Data: 2004-09-13 12:50:16
    Temat: Wenątrzwspólnotowe nabycie czy nie?
    Od: "MAREK" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem auto za granicą i w kraju wypełniłem druk AKC-U mówiący o
    wewnątrzwspólnotowym nabyciu towru.
    Przed rejestracją z US muszę dostać dokument poświadczający brak obowiązku
    uiszczenia podatku z tytułu przywozu z innego państwa członkowskiego środka
    transportu.
    W urzędzie skarbowym dostałem taki papierek na którym napisany jest numer
    konta , na który mam wpłacić 150 zł celem otrzymania w/w poświadczenia.
    Dodatkowo mam dołączyć umowę kupna znaczek skarbowy za 5 zł i to co mnie
    interesuje najbardziej cytuję:
    "inne dokumenty, z których jednoznacznie wynika, że nie zachodzi w tym
    wypadku wewnątrzwspólnotowe nabycie towarów".
    No to mam pytanie. Nabywam w kńcu ten towar wspólnotowo czy nie???
    Z jednej strony w UC składam deklarację o nabyciu wenątrzwspólnotowym a z
    drugiej w US mam wykazać , że tak nie jest!

    PS:
    US Wrocław Stare Miasto

    --
    pozdrawiam grupowiczów