  • Data: 2008-11-19 19:10:58
    Temat: Wartość prawna i niemterialna
    Od: "atman" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przykładowo w grudniu 2007 roku nabyłem stronę internetową (WNiP) płacąc za
    nią 5000zł netto i odliczając jednorazowo (koszt), gdyż nie będzie używana
    krócej niż rok. W tym miesiącu należy ją sprzedać, aby nie było problemów z
    brakiem amortyzacji, odsetkami itp.

    Czy stronę mogę sprzedać tylko za cenę jej zakupu 5000zł netto? Jeżeli nie
    to w jaki sposób udowodnić spadek jej wartości (np. poprzez postęp
    techniczny i nieaktualność opisów niektórych urządzeń lub spadek pozycji w
    Google, a domena to część integralna).

    Z góry dziękuję za odpowiedź.