  • Data: 2006-07-13 09:13:25
    Temat: WAZNE PILNE IMPROT EXPORT a meldowanie DG !
    Od: "Ja" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    potrzebuje pilnie informacje na temat Import Export towarow.

    Problem polega na tym ze chce zameldowac DG a pan u uzedzie nie chce mi
    wpisac Import-Export ! ! ! W schemacie klasyfikacji nie ma opcji
    import-export ?!?!
    Problem ze pan mowi ze jak nie bedzie tego wpisu to nie bede mi mozna
    sprzedawac ani zakupywac w EU ???? Troche puste to jest ale co mam zrobic
    tacy sa ludzie.
    Moze sie troche nie znaja albo co ???

    Prosze o pomoc

    Dziekuje i pozdrawiam