  • 21. Data: 2008-09-22 14:08:25
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:gb883j$pip$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 15:46
    > (autor Cavallino
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gb87jr$nu3$1@news.onet.pl>):

    > Po pierwsze sekundo: g. prawda. W kinach są szybciej

    Ale amerykańskich może.
    W polskich często są dużo później niż w miarę porządny screener na emule.

    > Po drugie sekundo: Nie o takie opóźnienie mi chodziło. Akurat za
    > nowościami
    > to ja nie latam, bo i tak najlepsze filmy, to są te stare, a nowe to już
    > głównie sama sieczka... Ale chodzi mi o opóźnienie kilkunastu dni na
    > pobranie.

    Przez 3 lata opóźnienia nawet te kilkanaście dni nie jest problemem.

    > Tak, tak... Oczywiście. Banda spoconych debili lecąca za kawałkiem szmaty
    > jeszcze większa banda robiąca hałas wokoło to zaiste wymaga inteligencji
    > że
    > hoho.... Zwłaszcza, że przyszłych szmatokopaczy to ja mam w szkole... na
    > szczęście ja ich nie uczę, bo koledzy to po spotkaniach z nimi dostają
    > shizów. Jeden dał kiedyś takiemu geniuszowi kamień i powiedział ,,masz, to
    > ci pomoże, co dwie głowy, to nie jedna''.

    Tak jak pisałem - niektórych przerasta.

    > Nie znam takiego kanału.

    To nie kanał tylko sposób nadawania.

    >Mam tylko TVP1/TVP2/TVP3/Polsat/TVN. Nic więcej w
    > powietrzu nie lata.

    Może u Ciebie.
    Nie każdy tak ma.

  • 22. Data: 2008-09-23 08:25:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 16:08
    wasz znak: <gb88sr$rv9$1@news.onet.pl>):

    > W polskich często są dużo później niż w miarę porządny screener na emule.

    No i co, będę oglądał trzęsące się coś z dźwiękiem z puszki i w dodatku po
    amerykańsku, bo serwisy z napisami zdechły? Dziękuję za taką przyjemność.

    > Przez 3 lata opóźnienia nawet te kilkanaście dni nie jest problemem.

    Skup się.... To nie chodzi o opóźnienia w wydawaniu względem produkcji.
    Jak przychodzę po robocie, to se chcę siąść i odpocząć, a nie siedzieć przed
    kompem i szukać czegoś, co może bym se chciał zobaczyć za kilkanaście dni.
    Po to jest telewizja, żebym se zrobił kanapkę, położył dupę na kanapę i
    spokojnie sobie pooglądał coś dla relaksu....

    Zresztą -- oferta Pani Puszczalskiej jest bardzo prymitywna w porównaniu z
    ofertą telewizyjną. W telewizji mam programy różnej maści, seriale różnej
    maści, a na Bękarcie to co ja znajdę? żenuła.

    > Może u Ciebie.
    > Nie każdy tak ma.

    To fakt, większość nie ma nawet tego, a jak mają, to i tak im zabiorą za
    parę lat jak wprowadzą obowiązkową cyfrę.

    --
    Tristan

  • 23. Data: 2008-09-23 08:50:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > No i co, będę oglądał trzęsące się coś z dźwiękiem z puszki i w dodatku po
    > amerykańsku, bo serwisy z napisami zdechły?

    Nic z tych rzeczy z Twojego zdania nie polega na prawdzie.

> [...]
    > przed
    > kompem i szukać czegoś, co może bym se chciał zobaczyć za kilkanaście dni.

    Skup się.
    Ściąganie zapuszczasz w innym czasie niż oglądanie.
    Podobnie Polsat nie nada specjalnie dla Ciebie filmu o godzinie "jak chce se
    siąść".

    > Po to jest telewizja, żebym se zrobił kanapkę, położył dupę na kanapę i
    > spokojnie sobie pooglądał coś dla relaksu....

    A tu akurat leci Taniec z gwiazdami.
    Relaks jak cholera.

    > To fakt, większość nie ma nawet tego, a jak mają, to i tak im zabiorą za
    > parę lat jak wprowadzą obowiązkową cyfrę.

    DVB-T to właśnie ta cyfra. ;-)
    I nie bardzo rozumiem czemu mają nią coś zabierać, dla mnie to raczej
    dodadzą.
    Dawno powinna być obowiązkowa, żeby ceny sprzętu spadły do rozsądnych
    poziomów.

  • 24. Data: 2008-09-23 09:37:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 wrzesień 2008 10:50
    wasz znak: <gbaalk$bhh$1@news.onet.pl>):

    > Nic z tych rzeczy z Twojego zdania nie polega na prawdzie.

    Możliwe. Nie bawię się w piractwo... Faktycznie gdzieś słyszałem o jakiś
    podziemnych serwisach z napisami, gdzie się piraci zapraszają wzajemnie...
    Jakieś takie klany.... Ale zwykłe serwisy z napisami zamknięto. Jakoś mnie
    nie bawi brnięcie w grupy przestępcze tylko celem rozrywki po pracy.
    Jeszcze mnie stać na 60zł abonamentu i nie muszę kombinować.

    > Skup się.
    > Ściąganie zapuszczasz w innym czasie niż oglądanie.

    Ale wymaga to ode mnie pracy, planowania, wykorzystywania wolnych chwil...
    Wybacz, ale to zabawa dla szczeniaków z liceumu czy gimnazjumu. Ja już
    jestem za stary na to. Płacę 60zł i mogę sobie po pracy odpocząć wygodnie,
    przyjemnie.

    > Podobnie Polsat nie nada specjalnie dla Ciebie filmu o godzinie "jak chce
    > se siąść".

    No to jak nie nada Polsat to nada inna stacja. Coś zawsze namierzę. Od tego
    jest ileśtam kanałów.

    > A tu akurat leci Taniec z gwiazdami.

    To se przełączę.

    > Relaks jak cholera.

    Po to właśnie jest dużo kanałów, a nie jeden.

    > DVB-T to właśnie ta cyfra. ;-)
    > I nie bardzo rozumiem czemu mają nią coś zabierać, dla mnie to raczej
    > dodadzą.

    No zabiorą, bo znikną te resztki kanałów analogowych z powietrza.
    I spora grupa ludzi biednych, po wsiach, gdzie nie mają satelity, zostaną
    nagle nawet bez tego zaśnieżonego, bo zaśnieżonego, ale jednak, TVP2 (co
    ciekawe, TVP2 ma większy zasięg niż TVP1 z moich obserwacji). Mi również
    zniknie i nawet tych 4 nie będę miał. Tylko ja se kupię CP... A wielu
    ludzi, w tym również ja na wakacjach, zostaniemy bez niczego.... Taka to
    nowoczesność panie....

    --
    Tristan

  • 25. Data: 2008-09-23 09:46:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    > No to jak nie nada Polsat to nada inna stacja. Coś zawsze namierzę.

    No to gratuluję, ja tam nic zazwyczaj nie namierzam.
    Bo tu nie chodzi o 60 zł, tylko o brak wyboru.

    > No zabiorą, bo znikną te resztki kanałów analogowych z powietrza.

    I bardzo dobrze.
    Będzie więcej miejsca na nadawane w niezłej jakości TE SAME i INNE TEŻ
    programy.

    > I spora grupa ludzi biednych, po wsiach, gdzie nie mają satelity, zostaną
    > nagle nawet bez tego zaśnieżonego, bo zaśnieżonego, ale jednak, TVP2

    Jak mają tvp2 to zazwyczaj będzie i cyfrowa tv.

    > (co
    > ciekawe, TVP2 ma większy zasięg niż TVP1 z moich obserwacji). Mi również
    > zniknie i nawet tych 4 nie będę miał.

    Aha, czyli 60 zł miesięcznie możesz płacić, ale 100 zł jednorazowo, to
    będzie za duży wydatek?
    Zawsze mówiłem że dziwny jesteś.....

  • 26. Data: 2008-09-23 10:10:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tristan pisze:

    > No zabiorą, bo znikną te resztki kanałów analogowych z powietrza.
    > I spora grupa ludzi biednych, po wsiach, gdzie nie mają satelity, zostaną

    Mówimy o cyfrowej telewizji NAZIEMNEJ bo na taką zmienić się ma obecna
    analogowa telewizja naziemna.
    Nikt nikogo nie zmusza do instalowania anteny satelitarnej.
    Może się co najwyżej pojawić konieczność zakupu przystawki do starszych
    modeli telewizorów.
    Jak trzeba było dokupywać przystawki do telewizorów które nie
    obsługiwały PALa to też tragedii nie było.

    Poświęcenie 5 minut na zapoznanie się z tematem pozbawiłoby Cię
    niejednego powodu do narzekań i lamentów.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 27. Data: 2008-09-23 11:55:00
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 wrzesień 2008 11:46
    wasz znak: <gbadue$mo9$1@news.onet.pl>):

    > No to gratuluję, ja tam nic zazwyczaj nie namierzam.
    > Bo tu nie chodzi o 60 zł, tylko o brak wyboru.

    No ustaliliśmy, że mamy inne gusta... Ty uwielbiasz wrzaski i gwizdy :D

    > I bardzo dobrze.
    > Będzie więcej miejsca na nadawane w niezłej jakości TE SAME i INNE TEŻ
    > programy.

    Miejsca to jest w trzy dupy... No chyba że w DC jest za ciasno. Ale w gdzie
    indziej? U mnie lata 5 programów, a założę się, że się zmieści dużo więcej.

    > Jak mają tvp2 to zazwyczaj będzie i cyfrowa tv.

    Albo nie będzie. Cyfrowa TV wymaga jakości sygnału jak żyleta. Więc jak na
    wsiach mają śnieżące coś, co może czasami słabo widać, ale jednak coś
    widać, a i głos słychać, to po prostu zostaną z niczym.

    Pomijam koszt dekoderów i zmniejszanie wygody używania takowych.

    > Aha, czyli 60 zł miesięcznie możesz płacić, ale 100 zł jednorazowo, to
    > będzie za duży wydatek?

    Znaczy mówisz o 100zł na dekoder? No nie, do tego czasu to się zdecyduję na
    CP pewnie :D bo wiesz, 100zł jednorazowo, żeby mieć 1 kanał, to już wolę
    jednak 60zł miesięcznie i mieć full wypas :D

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 wrzesień 2008 12:10
    (autor Maddy
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gbafe0$ajh$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > Nikt nikogo nie zmusza do instalowania anteny satelitarnej.
    > Może się co najwyżej pojawić konieczność zakupu przystawki do starszych

    Niekoniecznie. Pozostaje problem słabego sygnału, o czym wszyscy zapominają.

    > Jak trzeba było dokupywać przystawki do telewizorów które nie
    > obsługiwały PALa to też tragedii nie było.

    e-e. Można było nie kupować a oglądać. Sam tak oglądałem na starym Rubinie.
    Teraz nagle odetnie się biednych (nie stać ich na dekoder) oraz dalekich
    (sygnał będzie za słaby).

    > Poświęcenie 5 minut na zapoznanie się z tematem pozbawiłoby Cię
    > niejednego powodu do narzekań i lamentów.

    Wszyscy już wiedzą, że masz osobiste problemy życiowe i odreagowujesz
    kompleksy na mnie, więc może daruj sobie osobiste wycieczki?

    --
    Tristan

  • 28. Data: 2008-09-23 12:27:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No ustaliliśmy, że mamy inne gusta... Ty uwielbiasz wrzaski i gwizdy :D

    A Ty archiwum starych filmideł i seriali dla przygłupów.
    Jasne że wolę dobry sport na żywo.

    > Albo nie będzie. Cyfrowa TV wymaga jakości sygnału jak żyleta.

    Nieprawda.
    Wystarczy niezły sygnał.
    U mnie wszystkie programy w analogu smużą niemiłosiernie, dvb-t chodzi jak
    złoto.
    50 km od nadajnika.

    > Znaczy mówisz o 100zł na dekoder?

    Tak.

    > No nie, do tego czasu to się zdecyduję na
    > CP pewnie :D bo wiesz, 100zł jednorazowo, żeby mieć 1 kanał

    Jaki znowu jeden?
    Już teraz mam 12 (7 telewizyjnych).
    A za tuner dvb-t zapłaciłem 95 zł.
    Można było nawet mniej. ;-)

  • 29. Data: 2008-09-24 07:38:35
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 23 wrzesień 2008 14:27
    wasz znak: <gbanaq$nfk$1@news.onet.pl>):

    > A Ty archiwum starych filmideł i seriali dla przygłupów.

    Właśnie stare filmy to jeszcze są coś warte... Bo teraz to już samą sieczkę
    produkują.

    > Jasne że wolę dobry sport na żywo.

    Jasne, że wolę wesołe i dobre filmy od wrzasków i gwizdów. Hałasu mam aż
    nadmiar w pracy.

    > Nieprawda.
    > Wystarczy niezły sygnał.

    No widzisz. A tego niezłego nie ma np. na Podlasiu, gdzie jeżdżę na wakacje.
    Jest bardzo słaby sygnał z dużą dozą śnieżenia.

    Zresztą jak jeszcze miałem kablówkę, to wystarczyła burza i połowa kanałów
    była niedostępna. Komunikat dekodera, że se ne da i już. A te z powietrza
    szły... Z zakłóceniami, ale szły.

    > Jaki znowu jeden?
    > Już teraz mam 12 (7 telewizyjnych).

    No jeden, bo z zestawu TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN głównie oglądam Polsat.
    TVNu wcale, TVP3 wcale, a z TVP1 telewizję śniadaniową na rozbudzenie i
    familiadę do obiadu na TVP2. Więc oglądalny zostaje 1.

    > A za tuner dvb-t zapłaciłem 95 zł.
    > Można było nawet mniej. ;-)

    No i dobrze. jesteś bogaty. A są ludzie biedni i ich nie będzie stać. Do
    tego nie będą mieli zasięgu, o czym wyżej. Uważam, że to debilizm z tym
    przechodzeniem na cyfrę....

    --
    Tristan

  • 30. Data: 2008-09-24 07:50:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > była niedostępna. Komunikat dekodera, że se ne da i już. A te z powietrza

    I z naziemną cyfrową będzie podobnie.
    Nie ma prawa być tak czuła na pogodę jak sat.

    > No i dobrze. jesteś bogaty. A są ludzie biedni i ich nie będzie stać.

    Na 100 zł?
    A na prąd do telewizora ich stać?
    Jeśli nie, to o czym my mówimy?