-
1. Data: 2008-09-20 14:41:55
Temat: W sprawie cyfry plus
Od: Stanisław Sadlok <s...@i...pl>
Telefonując do cyfry + w sprawach dotyczących działania pakietu
trzeba opłacić rozmowę telefoniczną wraz z oczekiwaniem na załatwienie
klienta, bo w tym czasie załatwiają inne osoby, co czasem trwa i 20 minut.
DLACZEGO jeśli jesteśmy ich klientami płacącymi wysoki abonament
mamy dodatkowo płacić i za to, że oni nie wykonują swych obowiązków
jak należy. Czy ktoś wie jak ich zmusić do tego by rozmowy z klientami
były bezpłatne lub aby chociaż czas oczekiwania nie był zaliczany
do kosztów rozmów. Z poważaniem Stanisław Sadlok wnerwiony klient
Cyfry +.
-
2. Data: 2008-09-20 15:36:28
Temat: Re: W sprawie cyfry plus
Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Stanisław Sadlok w <news:gb326p$di6$1@atlantis.news.neostrada.pl>:
> Telefonując do cyfry + w sprawach dotyczących działania pakietu
> trzeba opłacić rozmowę telefoniczną wraz z oczekiwaniem na załatwienie
> klienta, bo w tym czasie załatwiają inne osoby, co czasem trwa i 20 minut.
Napisz chociaż, jaki podatek odprowadzasz Ty, operator i Cyfra+ z tego
powodu... ;-)
--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]
-
3. Data: 2008-09-20 19:10:34
Temat: Re: W sprawie cyfry plus
Od: Stanisław Sadlok <s...@i...pl>
'Tom N' pisze:
>
>> Telefonując do cyfry + w sprawach dotyczących działania pakietu
>> trzeba opłacić rozmowę telefoniczną wraz z oczekiwaniem na załatwienie
>> klienta, bo w tym czasie załatwiają inne osoby, co czasem trwa i 20 minut.
>
> Napisz chociaż, jaki podatek odprowadzasz Ty, operator i Cyfra+ z tego
> powodu... ;-)
>
Temat grupy nie dotyczy tylko podatków ale i prawa. Zapytam więc
jakim prawem
mam płacić za to, że jakaś instytucja popełnia błędy i dlaczego
koszty swych błędów przerzuca
na klientów zamiast wliczyć je w swoje straty. Zapłaciliśmy przecież
już za korzystanie
z jej pakietu telewizyjnego i za to mamy dostać niezakłócony odbiór
programów bez ściągania
dodatkowych opłat bo im się bilans nie zgadza. Proponuję oszczędzać na
wydatkach na
coraz bardziej luksusowym wyposażaniu firm. Widać to szczególnie
jeśli chodzi o wystrój
np. banków, gdy tymczasem od 10.000zł my dostajemy niecałą złotówkę
na miesiąc oni natomiast
za obsługę konta dodatkowo ściągają - mówię tu o sobie - ponad 10zł
miesięcznie, a ile
zarabiają pożyczając na paskarski procent nasze pieniądze. Łatwo jak
widać ściągając
taki haracz od społeczeństwa co dwa trzy lata robić sobie generalne
remonty firm, przy
których wielu podejrzewam, nie źle się obłowi.
-
4. Data: 2008-09-20 19:35:13
Temat: Re: W sprawie cyfry plus
Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Stanisław Sadlok w <news:gb3ia4$48p$1@nemesis.news.neostrada.pl>:
> 'Tom N' pisze:
>>> Telefonując do cyfry + w sprawach dotyczących działania pakietu
>>> trzeba opłacić rozmowę telefoniczną wraz z oczekiwaniem na załatwienie
>>> klienta, bo w tym czasie załatwiają inne osoby, co czasem trwa i 20 minut.
>> Napisz chociaż, jaki podatek odprowadzasz Ty, operator i Cyfra+ z tego
>> powodu... ;-)
> Temat grupy nie dotyczy tylko podatków ale i prawa.
<q>
pl.soc.prawo.podatki
Podatki w Polsce.
TEMATYKA GRUPY
Grupa ma umozliwiac wszystkim zainteresowanym wypowiadanie sie na
temat systemu podatkowego w Polsce, zglaszania swoich spostrzezen i
uwag do niego oraz wszystkiego co sie wiaze z placeniem wszelkich
podatkow oraz innych przymusowych oplat (np. skladek ZUS). Celem
grupy jest rowniez szerzenie swiadomosci, ze to nie "Panstwo" placi
za cos tam, ale Podatnicy, czyli my wszyscy. Grupa moze sluzyc
rowniez do konsultacji w zakresie przepisow podatkowych.
</q>
Z innymi _prawnymi_, pięterko wyżej!
[ciach]
Tobie się kompletnie grupy pomyliły.
--
Tomasz Nycz
[priv-->>X-Email]
-
5. Data: 2008-09-21 13:06:47
Temat: Re: W sprawie cyfry plus
Od: WAM <n...@n...nopl.pl>
On Sat, 20 Sep 2008 21:10:34 +0200, Stanisław Sadlok
<s...@i...pl> wrote:
> np. banków, gdy tymczasem od 10.000zł my dostajemy niecałą złotówkę
>na miesiąc oni natomiast
oprocentowanie 0,1% rocznie? to chyba na rachunku firmowym w BPH :)
WAM
--
nad morze? www.nadmorze.pl
-
6. Data: 2008-09-22 10:20:33
Temat: Re: W sprawie cyfry plus
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z sobota 20 wrzesień 2008 16:41
(autor Stanisław Sadlok
publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
wasz znak: <gb326p$di6$1@atlantis.news.neostrada.pl>):
> Telefonując do cyfry + w sprawach dotyczących działania pakietu
> trzeba opłacić rozmowę telefoniczną wraz z oczekiwaniem na załatwienie
> klienta, bo w tym czasie załatwiają inne osoby, co czasem trwa i 20
> minut.
Przejdź na Cyfrowy Polsat. Taniej i lepsza oferta.
> DLACZEGO jeśli jesteśmy ich klientami płacącymi wysoki abonament
> mamy dodatkowo płacić i za to, że oni nie wykonują swych obowiązków
> jak należy. Czy ktoś wie jak ich zmusić do tego by rozmowy z klientami
> były bezpłatne lub aby chociaż czas oczekiwania nie był zaliczany
> do kosztów rozmów.
Z tego co wiem, to mają numer 0-800 czy tam 801. Więc nie masz co marudzić.
--
Tristan
-
7. Data: 2008-09-22 10:34:27
Temat: Re: W sprawie cyfry plus
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
news:gb7rhh$fm1$1@news.onet.pl...
>W odpowiedzi na pismo z sobota 20 wrzesień 2008 16:41
> (autor Stanisław Sadlok
> publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
> wasz znak: <gb326p$di6$1@atlantis.news.neostrada.pl>):
>
>> Telefonując do cyfry + w sprawach dotyczących działania pakietu
>> trzeba opłacić rozmowę telefoniczną wraz z oczekiwaniem na załatwienie
>> klienta, bo w tym czasie załatwiają inne osoby, co czasem trwa i 20
>> minut.
>
>
> Przejdź na Cyfrowy Polsat. Taniej i lepsza oferta.
Tak - kupaaaaa piłki nożnej.
Z naciskiem na "kupa".
-
8. Data: 2008-09-22 11:42:22
Temat: Re: W sprawie cyfry plus
Od: Maddy <m...@e...com.pl>
Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> news:gb7rhh$fm1$1@news.onet.pl...
>> W odpowiedzi na pismo z sobota 20 wrzesień 2008 16:41
>> (autor Stanisław Sadlok
>> publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
>> wasz znak: <gb326p$di6$1@atlantis.news.neostrada.pl>):
>>
>>> Telefonując do cyfry + w sprawach dotyczących działania pakietu
>>> trzeba opłacić rozmowę telefoniczną wraz z oczekiwaniem na załatwienie
>>> klienta, bo w tym czasie załatwiają inne osoby, co czasem trwa i 20
>>> minut.
>>
>>
>> Przejdź na Cyfrowy Polsat. Taniej i lepsza oferta.
>
> Tak - kupaaaaa piłki nożnej.
> Z naciskiem na "kupa".
I super kanały filmowe 4:3 i z lektorem.
O tym też nie należy zapominać!
Maddy
--
*** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***
Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID m...@e...com.pl
GG: 5303813
-
9. Data: 2008-09-22 12:16:01
Temat: Re: W sprawie cyfry plus
Od: Kolo <k...@i...pl>
Tristan pisze:
>
> Z tego co wiem, to mają numer 0-800 czy tam 801. Więc nie masz co marudzić.
>
Płatny 35 gr. za minutę
-
10. Data: 2008-09-22 12:16:42
Temat: Re: W sprawie cyfry plus
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 12:34
(autor Cavallino
publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
wasz znak: <gb7sbk$iq2$1@news.onet.pl>):
>> Przejdź na Cyfrowy Polsat. Taniej i lepsza oferta.
> Tak - kupaaaaa piłki nożnej.
> Z naciskiem na "kupa".
Nie wiem, nie oglądam kanałów sportowych, więc mnie ta kupa wali.
Właśnie jestem na etapie przechodzenia z kablówki na CP. Cena ta sama, a
oferta dużo lepsza. Natomiast Cyfra ma ofertę marniutką, a ceny straszliwe.
--
Tristan